sobota, 7 lutego 2015

Weekendowe nowości i ciągły brak czasu na grę...

Żeby nie było, że tak szybko przestaje pisać. Kilka dni minęło, w pracy akurat gorący okres więc nie było czasu a po powrocie do domu padałem, siła była tylko na spędzenie czasu z żoną i córeczką.

Managera jak nie ruszyłem tak nie ruszyłem. Natomiast przeglądając forum na cmrev.com postanowiłem udzielić się w komentarzu. Tak jak kiedyś na tym jednym na jakiś czas się skończy.
Nigdy nie zrozumiem osób które wszędzie szukają okazji żeby z kimś się posprzeczać.

Natomiast z piwem zaległości nie mam. Od czasu kursu kiperskiego na początku stycznia, zupełnie inaczej patrzę na piwo i je smakuje.

Uzbierało mi się już 220 piw których spróbowałem, jest to przegląd przeróżnych gatunków i marek.
Od koncernowych po craft z Polski i świata. Opisywał ich nie będę, takie opisy można znaleźć na innych stronach. Postaram się napisać przy każdym którym się pochwale swoje odczucia. Chętnie też wymienię opinie na temat każdego i przyjmę sugestię czego spróbować bądź jakie miejsce związane z piwem odwiedzić.
Nie mam aktualnie ulubionego tak więc przekrój będzie szeroki, otwieram się na nowe smaki i doznania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz