piątek, 30 stycznia 2015

O czym będziemy rozprawaić

Zgodnie z nazwą bloga głównie będą to tematy dotyczące mojej ulubionej rozrywki, czyli Football Managera i ulubionego trunku tzn. Piwa. 
Oczywiście nie mam zamiaru ograniczyć się tylko do tych dwóch tematów, ale zapewne na nich skupię się najbardziej.

Nie mam zamiaru stworzyć tutaj kolejnego nie rzetelnego kompendium wiedzy na temat gry. Bo zwyczajnie jest to moje hobby którym się cieszę ale nie zagłębiam w nim na tyle żeby mądrzyć się jaki to jestem super i czego nie wygrałem...
Nie będzie to też kolejny blog piwny, których powstało w naszym kraju mnóstwo. Łącznie ze stronami na których możemy dowiedzieć się o piwie wszystkiego jest tego tyle, że powielanie treści jest totalnie bez sensu.
Chyba, że zachce się mi i komuś kto będzie tutaj ze mną stworzyć jakieś krótkie poradniki dla początkujących piwoszy.
Będę Wam opowiadał o swoich przygodach z piwem a nie zanudzał testami które już i tak lepsi ode mnie przeprowadzili i powiedzieli wszystko o danym piwie. Ja napiszę moje własne zdanie na temat trunku który wysączę ze szklanki.

No to chyba tyle gwoli ścisłości co tu się znajdzie. Teraz pora wrócić do pracy.

Do napisania później... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz